Absolwentka Akademii Rolniczej w Poznaniu, Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt. Zanim rozpoczęła współtworzyć firmę BiznesUp, pełniła funkcję CEO przez ponad 15 lat w kilku firmach reprezentujących szeroko pojętą branżę rolniczą.
Swoją karierę zaczynała w 1997 roku w polskiej grupie drobiarskiej Konspol wachlarzem stanowisk od sekretarki po Dyrektora Zarządzającego, Prokurenta. Ponad 14-letnie doświadczenie pozwoliło jej zbudować „kręgosłup” menadżerski, stanąć twarzą w twarz z produkcją oraz szeroko pojętymi procesami biznesowymi i jednocześnie zarządzać dwoma spółkami zatrudniającymi ponad 600 osób.
Jako menadżer wyższego szczebla ciągle poszukujący wyzwań w 2008 r. ukończyła studia MBA Georgia Atlanta na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Polsko-amerykański program zarządzania przyczynił się do podjęcia kolejnego wyzwania zawodowego, jakim stała się praca na stanowisku Dyrektora Zarządzającego w firmie Timac Agro Polska należącej do francuskiego koncernu Roullier.
Ten 4-letni kontrakt, w ramach którego zarządzała ponad 130-osobową firmą, był nową kartą zapisaną w księdze jej doświadczeń, którą można by zatytułować: mocny i kreatywny marketing podstawą sprzedaży produktów. Ponieważ Agnieszka jest osobą, która uważa, że „przez okno mniej widać niż gołym okiem”, podstawą jej codziennej pracy z działem handlowym (i siatką doradców w regionach usytuowanych w całej Polsce) był bezpośredni kontakt z zespołami pracowników, gospodarstwami i dystrybucją, czyli obecność w terenie. Istotę jej działań stanowiło przekazywanie impulsów do aktywności i rozwoju. Dwuletni projekt realizowany w krajach bałtyckich stał się dla Agnieszki kolejnym ważnym doświadczeniem. Zmierzyła się wówczas z zadaniem restrukturyzacji biznesu międzynarodowego, przeprowadzając reorganizację struktur łotewskich i litewskich oddziałów firmy. Z sukcesem zaszczepiła tam strategię całej Grupy na polu zarządzania sprzedażą oraz działań marketingowych.
Po karierze koncernowej przyszedł czas na „wymeldowanie się z lotnisk” i pomieszkanie w domu, dlatego Agnieszka związała się z polskim, rodzinnym przedsiębiorstwem Agrosimex, w którym przez niemal trzy lata realizowała zadania wspierające Zarząd. Dotychczasowe, bogate już doświadczenie pozwoliło jej skutecznie wprowadzić w struktury organizacji nowe standardy i systemy usprawniające działalność.
Wówczas zrodził się u Agnieszki pomysł na siebie, który nosi dziś nazwę Biznes Up.
She graduated the Academy of Agriculture in Poznan on the breeding and animal biology department. Before co-creating the BiznesUp Company, she worked as CEO for more than 15 years in several companies, representing the wider agricultural industry. Her career started in 1997 in polish poultry group Konspol. She worked on different positions from the secretary position after the executive director to procuration holder. Over 14 years of experience has enabled her to build “managing spine” and face the manufacturing and business processes. She managed two companies that employed more than 600 people.
Agnieszka, as a senior manager still seeking challenges, graduated in 2008 MBA studies Georgia Atlanta on University of Economics and Business in Poznan. The Polish-American program management contributed her to take other professional challenges, which became a job as executive director in the company Timac Agro Poland, which belonged to the French group Roullier.
Within the confines of a four-year contract, she managed over 130 company members, what was a new charter enshrined in the book of her experience that can be called: strong and creative marketing is the key to selling products. This is a person who believes that „through the window you see less than with pure eye”, because her daily work with departments of the commerce (and the advisers in regions located throughout Poland) was in direct contact with the teams of workers, farmers and the distribution, the presence in the field. The essence of her action was transmission of impulse to activity and development. The two-year project in the Baltic countries became for Agnieszka another important experience. She looked with the task of restructuring business international, in Latvian and Lithuanian branch company reorganization of structures. She instills with successfully the strategy of whole Group in the management sales and marketing activities areas.
After long career in concern area, Agnieszka came in with the idea to “stay at home”; therefore, she joined the polish company Agrosimex, in which for nearly three years she has pursued the tasks supporting Board. The rich experience has enabled her effectively in structure of new standards and systems to improve the activity.
In that moment was born in Agnieszka’s head the idea, which now has got the name BiznesUp.
Diplômée de l’Académie Agricole à Poznan, la Faculté de l’Élevage et de la Biologie Animale. Avant de commencer à co-créer l’entreprise BiznesUp, elle a été PDG pendant plus de 15 ans dans plusieurs entreprises représentant le secteur agricole au sens large.Elle a commencé sa carrière en 1997 dans le groupe avicole polonais Konspol, en passant par tout un éventail de postes, du secrétaire au directeur général, détenteur de procuration. Une expérience de plus de 14 ans lui a permis de construire une « colonne vertébrale » de manager, se tenir face à face avec la production et des processus d’affaires au sens large et de gérer en même temps les deux entreprises employant plus de 600 personnes.En tant que cadre supérieur, toujours à la recherche d’un défi, elle est diplômée de MBA Georgia Atlanta, de l’Université Économique à Poznan. Le programme de gestion américano-polonais a contribué à son prochain défi professionnel, le travail au poste du Directeur Général dans l’entreprise Timac Agro Polska, appartenant au consortium français Rouiller.
Ce contrat de 4 ans, dans le cadre duquel elle a géré une société de plus de 130 personnes, était une nouvelle page enregistrée dans le livre de ses expériences. Ce livre pourrait être nommé : un marketing fort et créatif est la base de la vente des produits. Comme Agnieszka est une personne qui trouve que « par la fenêtre on voit moins bien qu’à l’oeil nu », la base de son travail quotidien avec le service des ventes (ainsi que le réseau des consultants dans les régions situées dans toute la Pologne) était le contact direct avec les équipes d’employés, les fermes et la distribution, soit la présence sur le terrain. L’essence de ses actions était de transmettre des impulsions à l’activité et au développement.
Un projet de deux ans mené dans les pays baltes s’est avéré être une autre expérience importante pour Agnieszka. Elle a feu pour tâche de restructurer les affaires internationales, en effectuant la réorganisation des structures des branches lettones et lituaniennse de l’entreprise. Elle a réussi à y implanter la stratégie de l’ensemble du Groupe dans le domaine de la gestion des ventes et des actions de marketing.
Après la carrière de consortium, il est venu le temps de ‚’dire au revoir aux aéroports” et d’habiter à la maison, c’est pourquoi Agnieszka s’est liée à une entreprise familiale polonaise Agrosimex où pendant presque trois ans elle a réalisé des tâches visant à soutenir la Direction. L’expérience déjà riche lui a permis d’introduire avec succès de nouveaux standards et systèmes pour améliorer l’activité.
Alors, pour Agnieszka, une idée est née qui aujourd’hui porte le nom BiznesUp.
Graduada en la Academia Agrícola de Poznań, en el Departamento de Cría y Biología de Animales. Antes de colaborar en la creaciónde BiznesUp, ejerció el cargo del CEO durante más de 15 años en varias empresas representantes del ramo agrícola – en el sentido amplio. Empezó su carrera en 1997 en el grupo de aves polaco Konspol con un abanico de puestos: de secretaria a Directora de Gestión, Agente Comercial.
Su experiencia de más de 14 años le transformó en una auténtica gestora, ya que tuvo que enfrentarse cara a cara con la producción y varios procesos de negocio gestionando a la vez dos sociedades que empleaban a 600 personas. Siendo directora de nivel alto seguía buscando retos; en 2008 se graduó en MBA Georgia Atlanta en la Universidad Económica en Poznań. El programa de dirección polaco-americano le enfrentó a otro reto que era el trabajo en el puesto de Directora de Gestión en la empresa Timac Argo Polska perteneciente a la multinacional francés Roullier.
El contrato de 4 años que implicaba dirigir la empresa de 130 personas fue una nueva “página” en su “libro de experiencias” que podría titularse:AGNIESZKA EGBERSS
un marketing fuerte y creativo como base de venta de producto. Agnieszka es una persona que dice que “las cosas se ven mejor de cerca que por la ventana” por eso la base de su colaboración diaria con el departamento de comercio (y la red de asesores en las regiones en todo el país) fue el contacto directo con equipos de trabajadores agrícolas y de distribución, es decir: la presencia directa. Lo esencial de su trabajo era activar, dar impulso al desarrollo. Un proyecto de 2 años realizado en los países bálticos fue para Agnieszka otra experiencia importante. Se enfrentó con la tarea de reestructurarr el negocio internacional por medio de la reorganización de las sucursales de la empresa en Lituana y Letonia. Agnieszka implementó con éxito una estrategia del Grupo entero en el campo de gestión de venta y marketing. Después de una carrera en las multinacionales, llegó la hora de “dejar la habitación” en aeropuertos y de alojarse en su casa, por eso Agnieszka se asoció con una empresa familiar polaca Agrosimex donde durante casi tres años realizó tareas que apoyaban a la Dirección. Una experiencia abundante le permitió a Agnieszka introducir con éxito estándares nuevos y sistemas que facilitaban la actividad en las estructuras de la organización. Fue entonces cuando en Agnieszka nació la idea de BiznesUp.
畢業於波茲南農業學院動物養殖與生物學 系。在共同創辦BiznesUP之前,她已在農 牧產業深耕十五年以上,並於數間公司擔任 CEO。1997年Agnieszka在波蘭Konspol家 禽集團開始其職業生涯,且擁有完整的資歷:曾任秘書、執行長和全權代 表。超過十四年的專業經驗使她逐步建立自己的管理體系、有能力處理各 式生產及業務流程,並同時管理兩家員工人數超過600人之公司。在擔任高 階經理人期間,她仍不斷追求挑戰,其一例為她於2008年完成波茲南經濟 大學MBA Georgia Atlanta學程。此一波美兩國合作的學程為她職涯的下 一個階段打下紮實的基礎。其後,她接下法國企業集團Roullier旗下Timac Agro Polska公司執行長一職。這一只管理超過130人的四年合約,在其 豐富的個人履歷中寫下新的篇章,題為:「創意及強勢行銷技能」。由於 Agnieszka相信「隔著玻璃窗所得將少於親眼所見」,她與工作團隊、農 場和分銷商的直接接觸,成為她每日和銷售部門與遍布全波蘭的顧問團隊 合作的基礎。在波羅的海諸國的兩年期計畫則是Agnieszka職業生涯的另 一個挑戰。她的核心任務是為公司提升績效與產能。在執行國際企業重組 的同時,她也對公司於拉脫維亞和立陶宛的分部進行組織改造,並成功將 銷售管理與行銷面向納入整個企業集團的策略方針中。在集團生涯告一段 AGNIESZKA EGBERSS
落後,Agnieszka認為該是告別空中飛人生活、回國定居的時刻,她轉和 波蘭家族企業Agrosimex合作,並在三年內協助其管理階層提升企業效 能。Agnieszka至今累積的豐富經驗使她能有效地在組織中導入提升企業 營運效能的標準和系統。與此同時,創辦BiznesUP的想法也在Agnieszka 的腦中萌芽。