Opracowanie strategii sprzedaży i identyfikacji wizualnej nowej marki Drewno Protector
Po wprowadzeniu nowej strategii w firmie Dekspol, przyszedł czas na rozpoczęcie drugiego etapu współpracy, związanego z wprowadzeniem nowej linii produktowej dedykowanej na rynek detaliczny. Na starcie tego projektu określiliśmy sobie kilka kluczowych celów, które wyznaczały nasze kolejne kroki i działania:
przygotowanie niepowtarzalnej identyfikacji wizualnej materiałów dla linii detalicznej – od opakowań, etykiet po ekspozycje sklepowe
pokazanie rodzinnego charakteru firmy – co pozwoliło nam wykorzystać wizerunek młodej sukcesorki Martyny Oleszak, jako twarzy nowej linii detalicznej
podkreślenie 25 letniego doświadczenia firmy Dekspol, jako polskiego producenta impregnatów, który przenosi swoje know-how z rynku profesjonalnego na rynek detaliczny
zbudowanie spójnego przekazu marketingowego dla nowej linii, pozwalającego na łatwą identyfikację produktów i oferty Dekspol przez klientów detalicznych
Cały projekt podzieliliśmy na 4 części:
Przygotowanie opakowań produktów:
analiza rynku i konkurencji
przygotowanie wizualizacji produktów
przygotowanie tekstów etykiet w jednym spójnym szablonie dla każdego produktu, z uwzględnieniem wymogów formalnych
opracowanie systemu piktogramów technicznych, zamieszczanych na opakowaniach, które umożliwiają łatwą identyfikację produktu w aspekcie jego głównych właściwości, przeznaczenia, wielkości opakowania i wydajności
Przygotowanie katalogu produktowego:
przeprowadzenie profesjonalnej sesji zdjęciowej z sukcesorką firmy jako twarzy linii detalicznej Dekspol
opracowanie merytoryczne i graficzne katalogu
techniczna obróbka katalogu i wydruk
Przygotowanie wizualizacji regałów sklepowych:
stworzenie grafik regału sklepowego
opracowanie materiałów POS: KV, opisy produktów, wzorniki kolorystyczne
Opracowanie zasad promocji linii detalicznej:
analiza cen i oferty konkurencji
przygotowanie cenników
opracowanie systemu rabatowego dla klientów Dekspol – oferta przedsprzedażowa
wprowadzenie systemu motywacyjnego dla sprzedawców
Korzyści dla klienta
Kompleksowo przygotowany przez nas projekt nowej linii Drewno Protector, obejmuje wszystko to na czym klientowi zależy, a więc:
wizualizację marki odróżniającą produkty klienta od konkurencji
gotowe materiały niezbędne do promocji produktów
strategię sprzedaży wraz z przygotowaniem pierwszej kampanii sprzedażowej
przeszkolenie zespołu handlowego
Dzięki tak kompleksowemu przygotowaniu projektu, jedyne co pozostaje klientowi – to skupić się na sprzedaży, która urozmaici źródła przychodów oraz zwiększy konkurencyjność na rynku.