„w telemarketingu oczami klienta są uszy”
Zazwyczaj, gdy ktoś słyszy słowo „telemarketing”, staje się głuchy na tego typu działania, ponieważ od razu ma skojarzenie, że ktoś chce na siłę sprzedać jakiś produkt lub usługę. Jest w tym dużo racji, ponieważ w ciągu wielu ostatnich lat chyba każdy był wielokrotnie telefonicznie bombardowany „niezwykłymi okazjami”, co spowodowało, że teraz już alergicznie reaguje na tego typu telefony od nieznanych osób i firm.
Jakie wrażenie zrobiłby taki kontakt telefoniczny, ale z firmy, z którą współpracuje się na co dzień?
Jaka byłaby reakcja na tego typu telefon, gdyby telemarketing był uzupełnieniem przedstawiciela firmy, z którym się już handluje?
Zadaniem dobrze funkcjonującego telemarketingu jest pokazanie klientowi, że firma o niego dba i stawia go na pierwszym miejscu, co powinno wpłynąć na zwiększenie sprzedaży.
Gdy firma jest w stałym kontakcie z klientem, ma szansę wpływania na jego decyzje, zachowanie i zna ich przyczyny. Jeżeli nawet znajdzie się klient, który już nie kupuje, to dzięki telemarketerowi firma może się zorientować, dlaczego tak jest, i wyciągnąć z tego wnioski.
Dzięki naszemu doświadczeniu w tej dziedzinie jako Biznes Up oferujemy Państwu zaprojektowanie i uruchomienie działu telemarketingu, który stanie się mocnym ogniwem procesu sprzedaży w Państwa firmie.